Välkommen till Ystads IF Friidrott
Ystads IF Friidrottsförening

Ystads IF Friidrottsskola 2024 v 1 (2-3/1)

Ystads IF inbjuder till Friidrottsskola  den 17-20 juni, 2024

Måndag – torsdag kl 9-12 på Sandskogens IP

Öppen för dig mellan 7-12år

Under leksfulla former får du testa på flera av friidrottens grenar såsom häcklöpning, höjd- och längdhopp, kulstötning samt kast med diskus och liten boll.

Ledare är några av klubben duktiga aktiva ungdomar med stöd av en vuxen ledare. Vi hoppas du ska upptäcka tjusningen med friidrottens allsidighet.

• Träningen pågår mellan kl 9-12 med avbrott för frukt o vattenpaus, (första dagen samlas vi kl 8.45)
  • Alla deltagare får T-shirt och vattenflaska (ange storlek vid anmälan)
  • Kostnad 450kr
  • Anmäl på länken https://forms.gle/6BpdPtDxzLkkreJt6 och kom ihåg att ange målsman samt telnr som vi kan nå denna på under denna veckan